czwartek, 10 października 2013

Kocykowo!

,
Przedstawiam jedno z ostatnich zamówień :)
Trzy kocyki dla małego M. Są w różnych rozmiarach, z wypełnieniem i bez.
Kolorystyka pojawiała się już na blogu, ale moim zdaniem są po prostu stonowane i takie ładne!






Minky w kolorze Silver i bawełna w szare sowy


Minky paisley w kolorze czekoladowym i bawełna w beżowe gwiazdki



Dzianina dresowa w kolorze szarym i bawełna w sowy na miętowym tle



A teraz mega wyzwanie! Koc (narzuta?) 140x220 cm!! Kolega sobie zażyczył! Oczywiście jak to na mężczyznę przystało – szare minky i szare sowy :)
Tu ukłony dla mojej mamy, gdyby nie Ona, to cudo nigdy by nie powstało! :)
Szczerze mówiąc to jest wyjątek i na razie nie będę przyjmować aż tak wielkich zamówień, bo to nie na moje nerwy :P






Minky w kolorze Charcoal i bawełna w szare sowy


9 komentarze:

  1. Cuda:). Piękne materiały:). Pozdrawiam:):).
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, Mam pytanie ten kolor minky z materiałem w sowy to SILVER? Bo nie znalazłam nigdzie Minky w kolorze JASNO SZARYM.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Powinnam pisać profesjonalnie ;) Ten jaśniejszy to faktycznie Silver, ten ciemniejszy to Charcoal ;)

      Usuń
    2. Tu jest wszystko profesjonalne:). Dziękuję za odpowiedź:):):):).

      Usuń
  3. No ładne rzeczy! Naprawdę się wyróżniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Gdy na rynku jest zatrzęsienie z minky, ciężko wymyślić coś innego...
      Cieszę się, że czasem się to udaje :)

      Usuń
  4. Pisałam w sprawie spodni, proszę też dodać koszt kocyka z minky szarej połączonej z sową na miętowym tle, kontakt anna.falkowska24@gmail.com; dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie!
    Zgłupiałam kompletnie, i nie mam pojęcia, gdzie znaleźć pani adres mailowy... Projektuje i szyje Pani przepiękne rzeczy! Chciałabym spytać, jaki byłby koszt cienkiego kocyka dla dziecka o wymiarachok140x100cm (nie wiem, jaki jest rozmiar bawełny, więc wymiary sów wzięłam z szerokości tej narzuty powyżej...). Chodzi mi o połączenie szarej dresówki z jednej strony, i bawełny w szare sowy z drugiej... Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź, pozdrawiam serdecznie,
    agatka19@op.pl

    OdpowiedzUsuń