czwartek, 9 stycznia 2014

Wielorybia poduszka i brum brum

,
Zapowiadałam nowości!
Oto i one!



Poduszka w kształcie wieloryba w 100% zrobiona przeze mnie, od projektu po uszycie ;)
Szara dresówka + granatowa bawełna w białe gwiazdki.








Oraz samochodzik, który został zaczerpnięty TU.
Granatowa dresówka + kolorowa bawełna :)








Był jeszcze jeden wieloryb, ale nie zdążyłam mu zrobić zdjęć. Była to dziewczynka, z kokardką ;)
Z założenia wieloryby mają być w trzech rozmiarach, różnej płci. Ten jest w rozmiarze M (więcej o rozmiarach napiszę w kolejnym poście).
Niedługo pojawią się nowe :) Mam duużo pomysłów i mam zamiar je zrealizować :)
W planach jest, aby pojawiły się inne morskie stworzenia, i nie tylko :)

17 komentarze:

  1. Super są te nowe uszytki, dresówka w poduszkach na pewno świetnie się sprawdzi :) Mam chętkę na podobne auto już od jakiegoś czasu, siedzi gdzieś w mojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dresówka jest przede wszystkim bawełną, więc tym bardziej dla dzieci idealna :) Samochód bardzo przyjemnie się szyje, także polecam! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Iza :) Niedługo będzie ich więcej :))

      Usuń
  3. fajny ten wieloryb, super pomysł
    Co do autka...uśmiechnęłam się bo też takowy szyłam jeszcze przed świętami, nawet udało mi się bez tutoriala... o moja wyszła tak http://1.bp.blogspot.com/-vf9cfZSmsh8/UsVoM8Gia5I/AAAAAAAANYY/W_iV6RruqoI/s1600/_MG_0126.jpg

    hihi
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie fajne te poduchy! chyba już wiem, co zrobię ze ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, dawaj, dawaj! I pochwal się co z tego wyszło :)

      Usuń
  5. O ja też się przymierzam do wieloryba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy można zamówić takie autko?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda :-( A gdzie można dostać tą świetną tkaninę z superbohaterami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam tylko tu http://www.dekano.pl/pl/p/Tkanina-bawelniana,-Superhero/6199 ale na innym tle. Ja zamawiałam kiedyś bezpośrednio z USA.

      Usuń
  8. Super, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń