wtorek, 15 października 2013

Spodenkowy szał!

,
Ostatnio opętał mnie szał szycia spodenek.
Pewnie dlatego, że do tej pory tylko to mi wychodzi :D
Niedługo zacznę szyć bluzki i bluzy, ale muszę złapać odpowiednią wenę! :)
Poniżej przedstawiam kilka wersji kolorystycznych spodni kangurek
i dwa zupełnie nowe modele!


Spodenki w rozmiarze 86-92, dresówka w kolorze grafitowym, żółta neonowa nić, pomarańczowy sznurek.







Spodenki w rozmiarze 86-92, dresówka w kolorze szarym, kieszeń w paski, wykończenie w kolorze białym, żółty sznurek.








Spodenki w rozmiarze 98, dresówka w kolorze czarnym (gruba na misiu), wykończenie w kolorze bialym.
 




Spodenki w rozmiarze 86-92, dresówka w dwóch kolorach, szarym i grafitowym, dwa drewniane guziki, żółty ściągacz.








Spodenki w rozmiarze 86-92, dresówka w kolorze zielonym, szare długie ściągacze, 
z tyłu kieszenie w kształcie rękawiczek z szarej dresówki.











Mam nadzieję, że się Wam spodobają!
Zapraszam również do odwiedzania i polubienia mojego fanpage'a na Facebook'u :) TU

5 komentarze:

  1. o MAtko cudowności:) wszystkie mi się podobają:) szczególnie zielone:) czy można u Ciebie składać zamowienia na portaski? interesuje mnie rozmiar 92 i 104

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście, że można :) Proszę odezwać się na fb lub napisać maila :)

      Usuń
  2. nie mogę znaleźć ceny tych spodenek , chciałabym się dowiedzieć o takie dla Córki 134 cm, namair dudziakowa@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne portasy. Potrzebuję takich dla synka- rozm. 86. Nigdzie nie ma ceny. Proszę o kontakt jussta7@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, mnie również zachwyciły, interesuje mnie pierwszy model z grafitowej dresówki, jaki jest koszt, kontakt anna.falkowska24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń