czwartek, 14 listopada 2013

Sowi kocyk... uHuuu uHuuuu

,
Ostatnio trochę mniej szyję, bo moja L. jest tak ruchliwa, że mogę to tylko robić w czasie jej drzemki,
a ona trwa może godzinę, a jak wiadomo w tym czasie mam do zrobienia jeszcze tysiąc innych rzeczy...
Remont pokoju dzieci trwa... jak się skończy nie omieszkam pokazać Wam jego efektów :)

Ostatnim zleceniem był kocyk z panelem w sowy i poduszka z minky do tego, przedstawiam go poniżej.
Rozmiar 85x105 cm, kolor minky raspberry, wypełnienie 100g.
Ah i ważna rzecz... ten kocyk został uszyty w 100% przeze mnie, już bez pomocy mojej Mamy :))))











Na tapecie oczywiście są inne projekty, trochę rzeczy do pokoju dzieci, ozdoby świąteczne itp. 
Zaczęłam się również interesować decoupag'em i jak mi wyjdą ciekawe rzeczy, to również się nimi pochwalę ;)

7 komentarze: