środa, 27 listopada 2013

Świąteczne dekoracje cz. 1 – skrzydlate serca

,
Okres przedświąteczny dla każdej z nas jest bardzo pracowity.
Szyjemy, obmyślamy co ugotujemy, upieczemy na świąteczny stół itd.
W każdym domu również pojawią się nowe świąteczne dekoracje,
ja postanowiłam przygotować je sama ;)
Na początek przedstawiam Wam skrzydlate serca, które wydają się być małe,
ale w rzeczywistości mają prawie 20x20 cm, więc to raczej takie serca "po byku" ;)
Wykorzystałam do nich świąteczne tkaniny (oczywiście nie wszystkie, które posiadam),
ale najbardziej podoba mi się czerwona w złote kropki, choć inne są równię piękne,
ale może nie w tej dekoracji.
Do świąt postaram się przedstawić jeszcze inne pomysły.

Jeśli komuś spodobają się takie serduszka, mogę oczywiście uszyć :)






Wybaczcie tak małą ilość zdjęć, ale nie miałam czasu na dłuższą sesję.

0 komentarze to “Świąteczne dekoracje cz. 1 – skrzydlate serca”

Prześlij komentarz