czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie 2013 ;)

,
Miałam zrobić 3 posty, ale że już jest rok 2014, to wsadzę to wszystko do "jednego worka" ;)

Zacznijmy od torby, którą uszyłam na pierwsze współszycie grupy Warszawa Szyje :)
Pomogła mi w tym niezastąpiona Agnieszka (Fabryka Klimatów) - Dziękuję!
Torba wykonana jest z bawełny 100%, z jednej strony "surówka" z Ikei,
z drugiej koralowa bawełna w białe gwiazdy. Ma dużą kieszeń z przodu zapinaną na guzik ;)












Drugim uszytkiem mogę się już pochwalić ;)
Był to prezent pod choinkę dla chrześniaka mojego męża :)
Kocyk, 85x105 cm, panel w sowy - bawełna 100%,
z drugiej strony dzianina dresowa w kolorze jeansowym.
W środku wypełnienie 200g.







Ostatnią rzeczą, którą chciałam się pochwalić, są zawieszki, które wykonałam techniką decoupage'u ;)
Postanowiłam sprawdzić na własnej skórze, jak się robi takie rzeczy ;)
Oto efekt:










W kolejnym poście będą już same nowości, ale potrzebuję jeszcze troszkę czasu, żeby je wykonać :)


4 komentarze:

  1. E no, super rok! A dekupażowe ozdoby po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga! Mam nadzieję, że ten rok przyniesie mi wiele innych nowych doświadczeń :)))

      Usuń
  2. Kocyk!!! Szczęka mi opadła, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się!!! A te kocyki to w ogóle super sprawa :)))

      Usuń