czwartek, 19 września 2013

Myszka Minnie

,
Jak pisałam w którymś z poprzednich postów - dostałam zamówienie na kocyk z Myszką Minnie.
Myślałam, że raczej nie znajdę materiału z tym motywem,
ale przeszukałam niezawodne allegro i znalazłam gotowy panel z tą cudowną myszką!
Spodobał się, wystarczyło dobrać kolor minky, wypadło na żółty.
I powstał taki oto, moim zdaniem, śliczny kocyk :) Do niego dołączyła żółciutka poduszeczka do kompletu :)








Gotowy do wysłania :)



Dorzucam również, zapomniany w poście o uszytkach, kocyk dla mojego K., na zimę.
Szare minky z bawełną w szare sowy, z której też uszyta jest podusia.








Muszę Wam się do czegoś przyznać...
Gdyby nie moja Mama, to te wszystkie kocyki z minky by nie powstały.
Ten kto szyje, ten wie, co to za materiał. Bardzo ciężki, aby utrzymać go w ryzach!!!!
Tak więc z pomocą przybiegła Mama!
Z czasem, gdy nabiorę wprawy, będę szyła je zupełnie sama.
Oczywiście jak owy materiał jest po obu stronach, już nie ma aż tak wielkiego problemu,
więc w tym Mama już pomagać nie musi :)


4 komentarze:

  1. Witam
    Można prosić o namiary na taki materiał z myszką? Ja szukałam na allegro i nic takiego nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę zajrzeć do użytkownika "nakolorowo" i wpisać słowo "panel" :) ponieważ nie jest to tkanina sprzedawana na metry, ani ćwiartki, tylko właśnie na panele :) Obecnie w sprzedaży są dwie myszki Minnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń