wtorek, 17 września 2013

Proszę Państwa... oto KOT!

,
Chciałabym przedstawić Wam kota – KOKO (jak to mawia K.) :)



Już dawno planowałam go stworzyć, ale nigdy nie było czasu,
no i znalazłam w końcu chwilę i wenę, aby powstał!
Nie jest to mój autorski pomysł, ale wykonanie w 100% moje i jestem z tego dumna :D
Dopiero teraz doceniam, ile jest pracy przy takich maskotkach, poduszkach.
Łatwo nie było, ale dałam radę ;)




Tak wygląda moja pupa ;)








Poza kotkiem, uszyłam jeszcze kocyk i poduszkę (o tym będzie nowy post, prawdopodobnie jutro) :)

A tutaj pokażę jeszcze dwa woreczki – jeszcze gorące!



2 komentarze:

  1. Kotek śliczny ! Gotowy do przytulania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak moja chrześnica go zobaczyła, to zażyczyła sobie takiego samego, więc chyba się spodobał :))

      Dziękuję!

      Usuń